klik2




sound blog kalau tak suka dengar bagi "pause"

Wednesday, March 28, 2012

hanya kau yang mampu

Views
assalamualaikunm...
lama dah tak merantau kat sebelahlaut ni kan..terasa rindu pulak kat depa...(kuar dah cakap kedah)
kali ni nak cerita entry pasal lagu yang dah semakin meninggalkan carta dalam konti hot fm..haha,,yeke?..x taula pulak..x pasal - pasal aku kena saman t,cakap sebarang je ea...taklah masih lagi kot ? tapi semalam aku dengar dalam radio era...ha! lagu ape ? haaa lagu ni ' HANYA KAU YANG MAMPU ' BY AIZAT...
lagu budak aizat ni yang menarik perhatian aku dan aku terus tertarik dalam kejiwangan yang maxsimum..ouch! gedik soriiiii....


ape pasal lagu aizat gak ea? nape tak lagu ADELE , FAIZAL TAHIR .CRIS BROWN ke kan3? 
nak jugak budak setegah jagung ni kan...


sebab nya semalam saya dongar lagu ni kat radio era...macam best je !@#$%^&*(&^$%$ 
aku p la layannnnn,,,.
bila dongar punya dongar aku telike! bukan unlike tau..tapi like kat sarikata lirik - lirik lagu ni


meh aku type sikit lirik dia.....:


ku cuba redakan relung hati
bayangmu yang berlalu pergi
terlukis di dalam kenangan
bebas bermain di hatiku.................................


best kan...bila korang semua hayati sendiri lagu ni barulah korang faham..
especially yang baru je putus cinta laa ape lagi...macam aku...(aku kan gemar tulis pasal cinta) ting tong!


tapi sape -sape yang baru putus cinta ,,, belajar lah dari kesilapan oke..!


im still strong , even though you forget about me...
{ ich liebe dich } <3 
i'll never forget these word...


p/s : lagu ni mengingatkan masa - masa indah saya bersama si awak
        ktk lagu tok bess ow.....

No comments:

Post a Comment