klik2




sound blog kalau tak suka dengar bagi "pause"

Tuesday, June 19, 2012

dimana kekuatan aku?

Views
Assalamualaikum..


alangkah indah menangis dalam pelukan seorang ibu...
yup! sangat indah..
cuma kita telah membuatkan seorang ibu itu khuatir..
kenapa anakku?
siapa menyakiti mu?


tiada siapa yang menyakiti aku ibu..
aku sendiri yang telah menyakiti hati ku dan juga hati mu 
aku tidak menghargai setiap nasihatmu..
tapi sekarang? bahu mu tempatku mencurah kan air mata..


ibu aku anakmu yang selalu melakukan kesilapan,maafkan setiap kesilapan yang telah aku lakukan di setiap hari dalam hidup....


for my mak...i love u till jannah...
for my abah..i love u till jannah...


setiap kelemahan,pasti ada sebuah kekuatan yang akan hadir,keluargaku adalah sebuah kekuatan yang paling besar dalam hidup aku ini,ALLAH telah memberikan sebuah kekuatan yang sangat besar dan sangat berharga padaku,,kenapa perlu aku terus dalam kelemahan kan?..yaa..i love my family..







No comments:

Post a Comment