klik2




sound blog kalau tak suka dengar bagi "pause"

Saturday, November 17, 2012

Allah is really great.

Views
Assalamualaikum rakyat jelata sekali..

Allah mendengar doa aku siang dan malam,malaikat yang beribu-beribu turun takkala aku tak lari dari tikar sejadah,mengaminkan doa aku,doa aku agar mendapat peluang untuk sambung pelajaran aku setelah 5 bulan lebih menghabiskan pre-diploma kat UITM Samarahan,.i just want to say Alhamdulillah,allah dah bagi jalan kali kedua,pandai-pandai la guna ea..hiihi..even pointer yang aku dapat tak memuaskan dan tak menepati target yang aku nak,dan telah pun give up sebentar cakap tak nak pergi sambung study lagi sedey + plus nangis tak tentu pasal,,but Allah is great for me,Allah give me chance,Allah give me strength,kekuatan itu datang,."mana ada manusia pandai kalau tak belajar rajin rajin.kalau usaha ada,Allah kan ada tempat kita bertawakal,tapi dengan usaha yang dah sehabis baik kita lakukan insyaallah tawakkal adalah jalan terakhir untuk kita" oh ye tak ye jugak ea...syukur alhamdulillah dapat Diploma in office managment.allahurabi sangat bersyukur atleast dapat kos scd yang aku minat even frust tak dapat culinary,janji tak bagi public admintrastion.yang langsung tak lalu depan hotak hampa..hihi..insyaallah doa mak abah aku dapat sambung belajar dan insyaallah perjalananya di permudahkan sekali lagi..Allah thank for everything!  i'll try my best for the second way allah give to me! fighting3....wallaualam..






No comments:

Post a Comment