klik2




sound blog kalau tak suka dengar bagi "pause"

Saturday, November 17, 2012

maafkan aku wahai hati

Views
assalamualaikum


       


wahai hati maafkanlah aku,aku telah membuat mu retak bagai kayu usang yang di makan anai-anai,aku telah membuatmu juga kotor..
wahai hati maafkan lah aku...
wahai pemilik hati jadikanlah semua nya sediakala,putihkanlah yang hitam,cantumkanlah yang telah retak itu.
wahai pemiliknya jaga lah hati mu sepetimana kau menjganya dulu..
bentukkanlah hati mu semula dan serahkanlah pada Allah yang maha mengetahui,tiada manusia yang dapat merawat hatiMU sebagaimana penciptaNYA.

tidak pernah Allah duduk diam tanpa ujian diberikan padamu.
tiada kemanisan sekiranya tidak diuji
oleh itu berserahlah diri mu pada ilahi
pimpinlah dirimu kejalan yang diredhai Allah..
rawat hati mu agar dapat kau jalani kehidupan yang lebih panjang 
amin ya rabb ... 


No comments:

Post a Comment