klik2




sound blog kalau tak suka dengar bagi "pause"

Monday, April 22, 2013

Bakal imam ku'

Views
Assalamualaikum..
Saya harap bakal imam saya sihat selalu..kerja elok2..solat jangan tinggal..
Saya harap ini jodoh kita..
Saya berdoa kat Allah ,agar awak jadi imam saya suatu hari nanti,kalau memang ye,saya doa kat Allah permudahkan dan percepatkan agar dapat jadi yang halal dalam hidup awak,bakal imam saya..
Tak nak kawan lama-lama takut dosa pulak bertambah..
Saya tahu bakal imam saya nanti akan berusaha dapatkan saya dgn cara islam..
Saya harap juga imam saya punya agama dapat didik keluarga,dapat jadi anak soleh,dapat jadi menantu disayangi.dapat jadi suami yang sweet...:)


Ya allah jika kau takdirkan aku untuk dia,kau permudahkan lah urusan kami,dan kau limpahkan lah rezeki pada kami ..amin


1 comment:

  1. Masing2 dah berumah tangga sendrik. Terima kasih hubungan selamak tok jadi kenangan terindah waima ktk dh x dpt bukak gik blog ktk.saja jak komen ctok,suka2 menyemak. Jadi kmk sayang ktk selama nya sebagai kawan kinek. Harap kita kawan sampey bila2, hingga ke anak cucu. 😉
    Salam dari ex bf.

    ReplyDelete